reklama

Čím potešiť čerstvú mamičku pri prvej návšteve.

Obyčajne nikto veľmi neuvažuje čím potešiť čerstvú mamičku, bonboniéra to vyrieši, no tá snáď viac poteší novopečeného otecka.Stačí len málinko zapojiť fantáziu a čerstvú mamičku naozaj potešíme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď sa jednej mojej dobrej kamarátke narodilo bábätko išla som ju navštíviť priamo do pôrodnice (3 dni pred mojím vlastným pôrodom:o)). Nechcela som príjsť s prázdnymi rukami a tak som chvíľu hútala čo by potešilo mňa samotnú a nakoniec som skončila s čajom pre dojčiace matky (chutí vynikajúco), kávovým nápojom melta - z čakanky(vraj podoporuje tvorbu mlieka) a detskou výživou - samozrejme nie pre bábo, ale pre mamičku taká pochúťka na olovrant nemôže uškodiť.

Vhodnou chutnou pozornosťou môžu byť aj zákusky s krémovou náplňou - venčeky, veterníky, (dokonca potešilo aj doma urobené vtáčie mlieko - moja mama-svokra si naozaj dala záležať, aby nam nič nechýbalo) , sušienky s cerealiami a pod..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prajem krásne návštevy 

:o)

Anna Nemergutová

Anna Nemergutová

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obyčajný človek so svojimi trápeniami aj malými radosťami. Zoznam autorových rubrík:  Pre lepší zajtrajšokNaše slniečkoVarenieČriepkyAuta, cesty, postrehy šoféraPre zdravší zajtrajšokSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu